Kasım 19, 2017, 01:13:16 ÖÖ

Gönderen Konu: üff buzdolabı bna yazıo gliba .s .s .s  (Okunma sayısı 4279 defa)

Çevrimdışı jesterone

  • Daimi Üye
  • İleti: 8844
  • Karma: 44
    • Profili Görüntüle
üff buzdolabı bna yazıo gliba .s .s .s
« : Temmuz 27, 2012, 00:45:31 ÖÖ »
Selam gençler, bir albüm veya kitap tarzı bir şey çıkarsaydınız ismi ne olurdu? Ankete açtım ama anket yok, öyle yani. Konusu varoluş, doğum, yaratılış ve optimizm. Kolay gelsin.

Çevrimdışı ays

  • Daimi Üye
  • İleti: 5907
  • Karma: 85
  • Sorry For Party Fucking
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
  • Takım: dortmund
Ynt: üff buzdolabı bna yazıo gliba .s .s .s
« Yanıtla #1 : Temmuz 27, 2012, 02:28:36 ÖÖ »
konu optimizm ise eğer Endüstri Mühendisleri Ne Yer Ne Sıçar ?
-yokum.

Çevrimdışı jesterone

  • Daimi Üye
  • İleti: 8844
  • Karma: 44
    • Profili Görüntüle
Ynt: üff buzdolabı bna yazıo gliba .s .s .s
« Yanıtla #2 : Temmuz 27, 2012, 03:43:16 ÖÖ »
Abi endüstri mühendisinin yine avantajı var toplum tarafından. İşsizsen tamamen sıçtın, toplum sana baskı yapsa haklılar dersin o kadar ezim ezim ezik bir şey.

Çevrimdışı ays

  • Daimi Üye
  • İleti: 5907
  • Karma: 85
  • Sorry For Party Fucking
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
  • Takım: dortmund
Ynt: üff buzdolabı bna yazıo gliba .s .s .s
« Yanıtla #3 : Temmuz 27, 2012, 03:50:25 ÖÖ »
dövmeci noldu senin ?
yeni kitap var olsan olmuyor olmasan olmaz
-yokum.

Çevrimdışı jesterone

  • Daimi Üye
  • İleti: 8844
  • Karma: 44
    • Profili Görüntüle
Ynt: üff buzdolabı bna yazıo gliba .s .s .s
« Yanıtla #4 : Temmuz 27, 2012, 04:00:31 ÖÖ »
Olum orası bana fazla lan. Adam çok garip bi tip zaten, şizofrenlik geçmişi falan var. Pirsinkleri falan çok garip yerlerinde böyle ne bileyim of.

Çevrimdışı ays

  • Daimi Üye
  • İleti: 5907
  • Karma: 85
  • Sorry For Party Fucking
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
  • Takım: dortmund
Ynt: üff buzdolabı bna yazıo gliba .s .s .s
« Yanıtla #5 : Temmuz 27, 2012, 04:02:38 ÖÖ »
taşşağında mı :(
-yokum.

Çevrimdışı Thecollector

  • Daimi Üye
  • İleti: 1206
  • Karma: 13
  • İnsan
    • Profili Görüntüle
  • Takım: İstanbul Başakşehirspor
Ynt: üff buzdolabı bna yazıo gliba .s .s .s
« Yanıtla #6 : Temmuz 27, 2012, 04:19:07 ÖÖ »
dünkü şeyden ilerleyecek olursak "kurdun yükselişi" yaradılış, varoluşa olur sanırım. kapağa da koza gibi bir şey koy. çok çakma oldu ama, gruptan git(grup üzerinden).

taşşağında mı :(

o kadar değildir, oraya kadar inmemiştir herhalde.
« Son Düzenleme: Temmuz 27, 2012, 04:21:35 ÖÖ Gönderen: Thecollector »
"Only a human mind could invent something insipid as love"

Çevrimdışı ays

  • Daimi Üye
  • İleti: 5907
  • Karma: 85
  • Sorry For Party Fucking
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
  • Takım: dortmund
Ynt: üff buzdolabı bna yazıo gliba .s .s .s
« Yanıtla #7 : Temmuz 27, 2012, 04:28:45 ÖÖ »
ordaysa da görmemişsindir herhalde umarım :/
-yokum.

Çevrimdışı jesterone

  • Daimi Üye
  • İleti: 8844
  • Karma: 44
    • Profili Görüntüle
Ynt: üff buzdolabı bna yazıo gliba .s .s .s
« Yanıtla #8 : Temmuz 27, 2012, 05:03:20 ÖÖ »
Ya ben bu konuyu kendim için açmadım ki. Taşak maşak ne ayıp kelimeler bunlar abi ya, nerde yetiştiniz anlamadım ki. Azcık terbiye lütfen.

Çevrimdışı api_duman

  • Daimi Üye
  • İleti: 2450
  • Karma: 32
    • Profili Görüntüle
  • Takım: Fenerbahçe
Ynt: üff buzdolabı bna yazıo gliba .s .s .s
« Yanıtla #9 : Temmuz 27, 2012, 09:41:15 ÖÖ »
Türkçe-Fransızca Sözlük :D